BAKSUS adalah sebuah badan iaitu ‘Badan Kebajikan, Sukan dan Sosial’ bagi Bahagian Pengurusan Maklumat, Kementerian Pelajaran Malaysia. Badan ini telah ditubuhkan pada tahun 1986 dan setiap staf Bahagian Pengurusan Maklumat secara automatik menjadi ahli badan ini.

Pengikut

19.7.11

SALAM PERPISAHAN

Kepada semua pegawai dan kakitangan BPM



Adalah dimaklumkan bahawa hari ini merupakan hari terakhir saya di dalam perkhidmatan awam. Saya telah berkhidmat dalam kerajaan selama 38 tahun 2 bulan 2 hari dan dirasakan sudah terlalu lama.

Pada kesempatan ini saya menyusun jari memohon ampun dan maaf kepada semua sekiranya saya ada melakukan kesalahan. Manalah tahu dalam sedar tak sedar saya ada menyakitkan hati tuan / puan. Saya juga minta dihalalkan makan dan minum. Mungkin selepas ini kita akan jarang berjumpa atau mungkin tiada langsung. Saya doakan tuan / puan semuanya selamat dan berjaya dalam kerjaya masing-masing.

Sekian, dan selamat tinggal semuanya.



(SHAHARUDDIN BIN ABDUL WAHAB)

No comments:

Post a Comment