BAKSUS adalah sebuah badan iaitu ‘Badan Kebajikan, Sukan dan Sosial’ bagi Bahagian Pengurusan Maklumat, Kementerian Pelajaran Malaysia. Badan ini telah ditubuhkan pada tahun 1986 dan setiap staf Bahagian Pengurusan Maklumat secara automatik menjadi ahli badan ini.

Pengikut

2.3.11

Salam perpisahan

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Buat semua warga BPM yang di sayangi…

Pada hari ini adalah hari terakhir saya bertugas di sini… saya akan bertukar ke Jabatan Perkhidmatan Awam pada 2/3/2011. Saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada semua warga BPM terutama pihak pengurusan tertinggi, Tuan SUB, Tuan TSUB (SDKI), Puan TSUB memberi kerja sama dengan saya. Terutama pada pada KPSU UPPDKS Puan Sharifah Awi.

Saya ingin memohon maaf kepada pegawai atau rakan-rakan yang belum saya temui, di sebabkan kesuntukan masa. Akhir kata, dengan rasa rendah hati saya ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada terlanjur kata atau perbuatan samada disedari atau tidak, yang telah menyinggung hati dan perasaan rakan-rakan sekalian, sepanjang saya mengenali tuan/puan/saudara/saudari. Mohon dihalalkan juga segala makan minum dan ilmu yang telah dicurahkan kepada saya secara sengaja ataupun tidak. Terima kasih atas segala jasa baik semua terhadap saya.


-Zuraida Badri-

No comments:

Post a Comment