BAKSUS adalah sebuah badan iaitu ‘Badan Kebajikan, Sukan dan Sosial’ bagi Bahagian Pengurusan Maklumat, Kementerian Pelajaran Malaysia. Badan ini telah ditubuhkan pada tahun 1986 dan setiap staf Bahagian Pengurusan Maklumat secara automatik menjadi ahli badan ini.

Pengikut

6.1.10

Seminar Technology Update Bil 1/2010 - "GREEN DATA CENTER"

Sukacita dimaklumkan bahawa Program Pembangunan Kepakaran ICT, INTAN dengan kerjasama Datumstruct (M) Sdn. Bhd. akan menganjurkan Seminar Technology Update yang bertajuk "GREEN DATA CENTER: Go Green in Your Data Center with Virtualization & IT Infrastructure Management” seperti butiran berikut:
Tarikh : 28 Januari 2010 (Khamis)
Masa : 8.30 pg – 1.00 tgh
Tempat : Dewan Seri Baiduri INTAN, Bukit Kiara Jalan Bukit Kiara 50480 Kuala Lumpur

3. Objektif seminar, adalah untuk memperkenalkan teknologi terkini dalam pengurusan pusat data yang berkonsepkan persekitaran hijau, di samping memberi maklumat mengenai kepentingan virtualisasi dalam pengurusan data.
4. Sehubungan dengan itu, pihak urusetia ingin menjemput tuan/puan untuk menghadiri seminar ini. Bersama-sama ini juga disertakan brosur seminar untuk rujukan tuan/puan. Pengesahan kehadiran boleh dibuat melalui emel / faks atau menghubungi urus setia seminar seperti berikut:
a) Cik Rekha Maryanne Louis 03-2084 7726 rekha@intanbk.intan.my

b) Cik Sharifah Fatimah bt Wan Idaris 03-2084 7703 shafa@intanbk.intan.my

No comments:

Post a Comment